lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

a big surprise.

Kategori: Helg.

....
 
Nu sitter jag här, hem-hemma i Lerum, och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från deras träning.
Det är en överraskning på ingång!
 
Tidigare började dagen med att jag provade ut och köpte hängslen nere på stan tillsammans med större delen av PyttePiLS, kul!
Vid 11:10 satte jag mig på tåget mot västkusten och mötte upp mamma (som varit på tjänsteresa i Sthlm) i Katrineholm. Hade tydligen bokat samma tåg till Göteborg! När vi var framme i Sveriges andra stad gick vi till Saluhallen och inhandlade dagens middag vilken kommer bestå av olika sorters plockmat. Var mysigt att gå runt på stan med mamma lite :)
 
Då pappa, som fyller år imorgon, inte vet att jag är hemma så blir denna middagen en stor överraskning. När mamma senare åkte hem med pappa från stan satte jag mig på pendeltåget för att time:a så att jag kom hem precis när de åkt till träningen, han får ju inte se att jag kommer.
 
 
 
 
 
 
 
Såhär ser middagen ut som jag lyckats arrangera ihop! Hoppas pappa blir rejält överraskad nu så att man får lite valuta för besväret ;)
 
Hoppas ni alla ser till att mysa till det lite extra nu en grådaskig fredag som denna så ska jag se till ha en mysig och pratsam kväll tillsammans med mina fantastiska föräldrar!
Puss på er!
 
 
 
 
dagens outfit.
 

shirt - 
Men's Fashion (Urban Outfitters Vintage)
jeans - Cheap Monday
belt - HM
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken underbar kväll. Tack Thias!
    Älskar dig!

    2013-02-15 | 21:52:06

Kommentera inlägget här: