lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tionde.

Kategori: Helg.

 
tionde februari'13
 

Idag satte jag klockan på 09:00 eftersom jag skulle upp och iväg på brunch hos Ida i huset bredvid klockan 10:00. Blev spontant inbjuden igår kväll runt 23:30-tiden precis innan jag skulle cykla hem från Hanna. Alltså...gårdagens Melodifestivalsändning. Jag säger inget...
 
När jag gick upp idag hade jag verkligen ingen energi, hade ingen bra känsla i kroppen över huvud taget, men så fort jag ställt mig i duschen blev det bättre (skönt!). Trodde ett tag att jag kanske höll på och bli sjuk men energidippen berodde nog mest på att jag vaknade flera gånger under natten och undrade var jag var. Konstig natt.
 
 
 
Imorse hade jag tvättid också, 10-14, så såg till att kasta in kläderna och sätta igång de första två maskinerna innan jag gick över till Ida. Fick springa några gånger fram och tillbaka och flytta från maskin till torktumlare och torkskåp men utöver det var brunchen verkligen mysig. Det bjöds på kaffe, våfflor, bröd med pålägg, smoothie samt äggröra och bacon! Fantastiskt. Är det något jag verkligen gillar så är det frukost, är så svag för frukostmat av alla dess slag. Helt klart bästa målet på dagen!
 
Vid 12:30-tiden skiljdes våra vägar då de andra skulle till skolan och plugga. Jag själv packade ihop den sista tvätten och drog sedan iväg till Campushallen och sprang på bandet i cirkus 30 minuter. Stretchade sedan lite innan jag duschade och cyklade ner till stan för möte med PiLS och PyttePiLS. På schemat idag stod överlämning av testamenten så att vi små pyttar kan sätta igång med vårt arbete som kommande PiLS 13/14. Eftersom min post heter Info/PR hade jag överlämning med min "mamma" Ullis och vi gick igenom allt vad gäller hemsidan www.pilsfesteri.se, samt facebook-sidan, twitterkontot och lite annat sådant som kommer vara mitt huvudansvar. Kul! 
 
Nu har jag precis kommit hem igen och jag sitter och funderar lite på vad jag ska göra till middag...får nog bli en wok med kyckling, grönsaker och mathavre. Gott! (förhoppningsvis!)
 
I veckan som kommer händer det en hel del. Det är totalt 4 träffar inbokade med PiLS, sociala utskocket och en genrell överlämning för att poster inom PULS (sektionen). Utöver det är det ju fettisdagen på tisdag så vi ska göra semlor hos Ellen på tisdag kväll. Ska eventuellt även hem till Janniqe med vänner på fika imorgon eftermiddag då hon precis flyttat till Lkpg :)
 
Ha ett fint slut på veckan nu allihopa!
Lyssna gärna in de här, riktigt fin musik ;)
 
 
det som spinner varmast i lurarna just nu.
Bruno Mars – Locked Out Of Heaven
 
 
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: