lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

myssöndag.

Kategori: Helg.

 
sjuttonde mars'13

Idag var en sån där riktig myssöndag!
Vaknade verkligen helt utsövd vid 08:30-tiden men fina minnen från gårdagens Tackfest. Blev riktigt lyckat! Var speciellt roligt att få framföra vårt tackgyckel till våra kära PiLS-föräldrar :)
 
Efter frukosten som idag bestod av mannagrynsgröt tog jag en promenad till Hemköp i Ryd för att köpa grejor till att göra en princesstårta, min kära vän Stina fyller stort imorgon nämligen! :D Man pratar ju aldrig om en kvinnas ålder. Men iaf, som jag lovat, köpte jag alla ingredienser för att sedan gå hemåt pch börja baka. Jag gjorde botten och fyllning och ställde sedan in tårtan i kylen. Den står nu och gottar till sig lite innan jag imorgon bitti ska göra färdigt det sista med grädde och marsipanlock ;) Imorgon väntas eftermiddagsfika hos mig!
 
Resten av dagen spenderade jag med näsan i psykologiböckerna fram till 17-tiden då jag mötte upp Miriam för en promenad. Vi gick och hämtade hennes cykel som varit inlämnad och gick sedan och handla lite grejor till middagen. Efter det gick vi hem till henne och förberedda för både mat- och sötvåfflor. Även Mathilda joinade detta lilla kalas och vi hade en trevlig och mysig kväll! :D
 
Nu ska jag gå och lägga mig!
Hörs imon!
kram.
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    "Look at this instagram, waffle with a side of jam" :P

    2013-03-18 | 14:14:29

Kommentera inlägget här: