lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

SUNday.

Kategori: Helg.

 
tjugofjärde mars'13
 

soliga dagar.
 

God morgon söndag!
Idag vaknade jag runt 08-tiden och kände att jag verkligen var helt utvilad. Så grymt skönt att vakna upp en söndag och varken vara bakis eller energitom! Eftersom solen sken utanför fönstret tog jag tillfället i akt och drog på mig löparkläderna och sprang ut på en halvtimmes löprunda. Så härligt att känna när solstrålarna faktiskt värmer mot ansiktet även om det fortfarande är vinterväder i övrigt.
 
Nu har jag ätit frukost och ska strax börja plugga lite. Ska läsa igenom ett kapitel i boken och sedan sätta mig på cykeln och rulla hem till Niklas för ännu mer studier. Är nog bra att plugga med andra än de vanliga ibland för att få andra perspektiv på kursinnehållet! :)
 
Ikväll vankas det middag hemma hos mig med Stina och eventuellt även Ellen, om hon kunde. Det blir thai-mat :D Gott!
 
 
Ha ett fint veckoslut!
Kram
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: