lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

vilken dag!

Kategori: Helg.

 
 
VILKEN DAG! :D
Klockan 08:30 imorse samlades dryga 40 sektionsaktiva själar för att åka iväg på kick-off till Boda Borg i Oxelösund. Bussen rullade ur Linkan strax efter 09-tiden och vi var väl framme runt 10:30. På bussen delades vi in i lag och jag måste säga att jag knappt kunde hamnat i ett bättre. Laget bestod av Alexandra, Philip, Rosanna och självklart även jag. Grymt :D 
 
Taggade till tusen satte vi igång att erövra de olika banorna som innehöll allt från logisk tänkande till oerhört krävande fysisk förmåga. Vi körde stenhårt fram till lunch vid 12:40. Då serverades det taco-buffé som vi glatt åt upp innan vi gav oss på banorna igen fram till 16:00. Var riktigt roligt! Har nästan glömt bort hur fantastiskt det är att klättra i ribbstolar, trycka på knappar och leka "inte-nudda-golv". Härligt :D
 
Tyvärr lyckades vi inte kamma hem segern, men vad gör väl det(?)! Vi hade i alla fall roligt :D
Strax efter 16:30 steg vi alla på bussen igen, riktigt slutkörda och möra i både skallen och kroppen. Känns verkligen som om man var helt psykiskt och fysiskt tömd på energi. 
 
När vi väl kom hem till Linköping igen satte jag mig på cykeln och trampade till Ryd för att handla lite frukostgrejor. Nu är jag hemma igen och ska bara landa lite innan jag ska iväg och käka middag med Benjamin. Trevligt!
 
Imorgon blir det sovmorgon och lite halvplugg. Känner att jag bara vill hålla uppe alla psykologikunskaper och inte försöka trycka in så mycket nu i slutet, känner ju verkligen att jag har koll! Plus att måndagen är kvar innan tentan på tisdag :)
 
Ha en fin lördagkväll!
Kram
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: