lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

mors dag.

Kategori: Helg.

 
tjugosjätte maj'13
 

God morgon!
Idag är det Mors dag och därför vill jag först och främst säga grattis till min kära mamma :D Tyvärr är jag inte hemma i Lerum idag men om jag varit det skulle jag självklart bjudit dig på middag och skämt bort dig lite extra ;) För det där lilla extra är just det du är, jag älskar dig oerhört mycket! <3
 
<3
 

Igår var verkligen en skön dag. Vaknade vid 11-tiden men gick inte ur sängen förän närmare 12, var skönt att ligga och dra lite framför tv:n. Hade lite huvudvärk från dagen innan men den försvann när jag bryggde mig lite kaffe. Jag käkade sedan lite frukost och gjorde mig iordning. Drog sedan på mig stassen och cyklade iväg mot Irrblosset för en liten PiLS-aktivitet som även involverade de nya i sjuksköterskefesteriet Sskål 13/14 ;)
 
Efter det cyklade jag hem till Stina för en liten pit-stop innan vi både cyklade mot Fanny för att äta middag, även tillsammans med Elin. Vi blev bjudna på korv stroganoff, riktigt gott ;) När middagen var inmundigad satte vi oss på cyklarna igen för att denna gång rikta styret mot Skäggetorp och Julias och Therese's 49-årsfest (24+25) :D
 
Där var vi i cirka 40 minuter innan vi i PiLS drog på oss stassarna igen och trampade iväg till HG i Ryd för att gyckla på en sittning. Gick riktigt bra och publiken var rolig :D
Vi rullade sedan tillbaka ner till festen igen och hade det trevligt och roligt fram till närmare 23:30 då vi cyklade in till stan och Naitonernas Hus ;)
 
Kul kväll :D
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: