lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

apple.

Kategori: Allmänt

 
nionde december'13
apple-morgon imorse.
 
Tjena!
Imorse när jag vaknade gjorde jag kaffe, bredde två leverpastejsmackor och tittade på jOBS, en film om Steve Jobs och hans liv med Apple. Tyckte det var en riktigt bra film och det beror säkerligen på att jag verkligen gillar Apple och deras produkter, har ju typ hela sortimentet....nästan i alla fall :)
 
Nu på eftermiddagen vid 14-tiden så mötte jag upp Stina för en powerwalk på cirka 1,5 timme runt om i stan. Riktigt skönt att bara gå, prata och inte tänka så mycket då första delen av dagen var betydligt mer tankefylld om framtiden.
 
Gjorde precis ett personlighetstest och ja...det sa väl i princip sådant som jag redan vet ;)
Nu ska jag dock strax iväg på PiLS-möte hos Johanna följt av ett gyckel på Pub Örat vid 19:45!
 
Ha det fint!
Kram
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: