lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

AJ.

Kategori: Allmänt

 
tjugosjunde november'13
 
 kärlek.
 
God morgon!
Så var det redan onsdag och det börjar verkligen närma sig lördag då gyckeltävlingen Schlaget äntligen går av stapeln på Kårallen kl 12:00. Som vi i PiLS väntat på denna dag och oj vad vi har tränat. Nu i veckan har vi kört varje kväll i två timmar och så även igår. Igår var vi även och gycklade för gymnasieelever på Herrgårn i Ryd som hade haft en dag för att prova på livet på uni. Gick riktigt bra :)
 
När jag kom hem igår efter gycklet så var jag lite småhungrig så tänkte göra en leverpastejsmacka. Sen kom det till det där med att öppna smörgåsgurkeburken...
Locket satt hårt som satan så fick verkligen ta i för att få upp det och precis när det lossnade hamnade högerarmen i något konstigt läge som gjorde FÖRBANNAT ont. Locket flög iväg och jag vek mig av smärta. Fattar verkligen inte vad som hände men vred väl till armen och klämde en nerv eller liknande :S
 
Idag ställdes klockan på 07:00 för löpning och yoga med Miriam och förhoppningen var väl att armen skulle kännas bättre, trodde jag. Kunde springa i alla fall men blev ingen yoga för min del, kan ju knappt lyfta armen ovanför axelhöjd. Känns fortfarande riktigt konstigt inne i armen och den spänner gärna sig själv för att hamna i fel läge känns det som, riktigt wierd. Hoppas på att det ska gå över snart så får väl ta det lugnt resten av dagen!
 
Ha en fin dag <3
Kram!
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Kolla upp armen på vårdcentralen! Armar skall man vara rädd om. Kram på dig

    2013-11-27 | 10:28:56

Kommentera inlägget här: