lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

underskattat.

Kategori: Allmänt

 
tjugonde november'13
 
november.
 

Tjena!
Igår hade jag en dag när jag verkligen städade HELA lägenheten. Jag rensade i alla skåp, garderober och lådor och kunde slänga/skänka mycket! Sedan en dammsugen, moppad och skrubbad lägenhet på det, vilken känsla av produktivitet :D Under rensningen hittade jag ett gammalt kuvert där det stod "Grattis på 20-årsdagen!" i vilket det låg två femhunringar, KAN MAN HA MER TUR!! :D Det händer ju inte!
 
Idag när jag var nere på stan och satte in pengarna på banken fick jag verkligen världens cravings efter....korv med bröd <3 Så jag bestämde mig för att falla för begäret och gick till Hemköp och köpte dansk pölse och bröd, lunchen kunde inte blivit bättre!
 
underskattat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: