lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

wine. paper.

Kategori: Allmänt

 
sextonde januari'13
God kväll!
Imorse ringde väckarklockan strax efter 06 då det var dags att gå upp och jobba 07:30-11:30 på favorithotellet ;) Kunde åka bil med mamma och pappa in till stan imorse så morgonen flöt på lite lättare än när man måste släpa sig ner till pendeln en timme innan passet börjar!
 
Efter jobbet gick jag och kollade lite kläder på stan innan jag mötte upp Linus för en vinlunch på Bee. Var riktigt trevligt faktiskt, pratade jobb, karriär, livet och massa annat som vi har gemensamt. 
 
När maten var uppäten och vinglaset tömt gick jag till pendeln hem till Lerum igen och väl hemma så satte jag igång och fixa med massa papper. Skannade in betyg och grejor för att lägga in de på en bärbar hårddisk. Gick också igenom gamla bilder från 2005 och framåt och fick mig ett par rejäla fnissattacker ;) riktigt kul att se hur man klädde sig, vad man tog kort på och hur man poserade framför spegeln back in the days ^^
 
BARA 2 dagar kvar till Thailand nu!!! :D
 
 
Kram på er <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: