lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tröttsöndag.

Kategori: Allmänt

 
tjugofjärde november'13
 
trött-söndag.
 

Tjena tjena!
Igår efter alla gyckel cyklade jag hem till Annie igen och där tittade vi på en film, Prisoners. Riktigt bra film, verkligen :D Den var oerhört välgjord och man satt på helspänn hela tiden, att rekommendera!

Filmen var väl inte slut förrän närmare 02-tiden och då fastnade vi med att kolla på lite gamla klipp från både Idol och Melodifestivalen och jag var väl inte hemma förrän närmare 03-tiden. Däckade så fort jag lade mig på kudden tror jag, för jag kommer knappt ihåg att jag ens på hem igår, trots att vi inte druckit något ;) Tror jag var lite trött!
 
Idag vaknade jag inte förrän strax efter 11 efter att ha sovit lite halvbra. hade en dröm precis innan jag vaknade om att jag och massa andra personer (både från Linköping och Lerum) var med i någon slags tävling och jag, Stina och Linda åkte ut först...konstigt nog xD Kommer inte ihåg vad tävlingen var men vi fick i alla fall varsin karamell (sån där liten som brukar finnas på hotellreceptionsdiskar) som tack för medverkandet....wierd.
 
Nu ska jag och Stina trots ofantlig opepphet ta oss till Campushallen och gymma lite innan det blir en cykeltur ut till Maxi för lite matinhandling. Senare ikväll ska jag även iväg på PiLS-möte med både gyckelträning inför Schlaget nästa helg samt vanligt möte om allt mellan himmel och jord.
 
Ha en fin söndag!! <3
Kram :)
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: