lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

home.

Kategori: Allmänt

 
nittonde december'13
 
Niklas & mopsen Hugo.
 

Nu har jag varit hemma i 4 dagar och det känns verkligen som att jag redan kommit in i allting. Har hunnit att bara vara hemma och slappa, träffa Niklas, myst med vänner och träffat familjen. Imorgon ska jag in till jobbet och hämta nyckelkort, hänga fram uniformen och förbereda allt inför första jobbdagen på lördag förmiddag. Ska bli riktigt mysigt att komma tillbaka till hotellet, har saknat det <3
 
Igår var jag, Niklas, Linda och Johan hemma hos Linnéa i hennes mysiga lägenhet och myste på. Vi drack glögg och åt pepparkakor med ädelost, lussekatter och Paradisask-choklad tills vi var riktigt mätta och glada. SJÄLVKLART tittade vi även på kvällens avsnitt av Paradise Hotel!!
 
Om en liten stund tror jag att jag och brorsan ska ta på oss det årliga uppdraget att införskaffa en julgran. Måste ju verkligen hitta den ultimata granen då vi i år ska fira jul här hemma i Lerum ;)
 
Kram <3
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: