lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

kärlek. storm. vägval(?)

Kategori: Allmänt

 
sjätte december'13
 
julstaden.
 

Tjena!
I söndags satte jag och Niklas oss på tåget till Göteborg efter en helg tillsammans i Linköping med Schlaget och allting. På tåget hem var jag förbannat trött så sov nästan hela vägen, kan inte ha varit ett jätteroligt resesällskap direkt, tur att vi hade en film att titta på i alla fall!
 
Sedan i söndags har jag alltså spenderat dagarna i Lerum och Göteborg tillsammans med familjen och Niklas. Har varit en riktigt skön vecka med både träning, chill och mycket fina stunder. Har försökt tänka så mycket som möjligt på vad jag ska göra med mitt liv. Som många vet redan har jag inte kännt mig så bra under hösten vad gäller studierna och så vidare, så har försökt att bara koppla av och reda upp tankarna en del...har väl gått sådär. Har skaffat mig en del nya infallsvinklar men tvivlar fortfarande mycket. Men det blir väl som alla säger, det löser sig tillslut.
 
Nu sitter jag på bussen påväg till Linköping igen, ska vara där fram till 16 dec, då åker jag hem för jul igen. Har dock bara kommit till Ulricehamn och har suttit på bussen från 11:40 och klockan är nu närmare 15...kul.
Förstår verkligen inte att folk i det här landet verkar bli helt handlingsförlamade bakom ratten så fort det faller lite snö. Förstår om det var stora förseningar igår då det var storm i stora delar av västra Sverige men nu, nu har ju allting lugnat ner sig! Får väl se när jag kommer fram men tanken är att kvällen bli tillägnad Idolfinal, rödvin och Stina :) Ser verkligen fram emot det, när det väl blir av!
 
Hoppas allt är bra med er!
Puss <3
 
liten jordgubbs-Mathias.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: