lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

lucia.

Kategori: Allmänt

 
trettonde december'13
 
PiLS (m. fl.) luciatåg.
 

Tjena!
Ja då var det verkligen bara 11 nätter kvar till julafton. Kändes väldigt annorlunda att ställa klockan på 06:00 imorse när jag vanligtvis går upp cirka 5 timmar senare, men det gick bra. Lite kaffe i kroppen så funkar det mesta. Det var nu dags för årets luciafirande på PA-programmet och det var vi i PiLS, som höll i hela grejen, med stor hjälp av massa andra PA- och BVG-personer. Klockan 07 skulle vi samlas i skolan för att sjunga upp, göra iordning oss och tillslut vid 08:15-tiden tåga in till ett näst intill fullsatt I101 (föreläsningssal) och sjunga lite jul- och luciasånger :) Riktigt mysigt!
 
Efter att vi sjungit på ett till ställe på campus vandrade jag hemåt och drog igång tvätt och städ för att cirka 3 timmar senare vara förbannat nöjd. Känslan när allt är städat och tvättkorgen skriker tom är väldigt skön trots att det tar emot så mycket innan man sätter igång!
 
Nu har jag ätit lunch och ska bara slappa lite innan jag ska möta upp Stina på Campushallen för att gymma lite. Efter det är tanken att vi går till Hemköp, köper middagsgrejor och går hem till mig och dricker vin, snackar och har en riktigt mysig fredagkväll. Längtar ;) haha
 
Ha en fin fredag och en grym helg!
(själv ska man tillsammans med PiLS sitta större delen av helgen och välja ut PiLS 14/15, spännande!!)
 
Kram <3
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: