lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

en fin lördag.

Kategori: Allmänt

 
tjugotredje november'13
 
löpning i skogen.
 

Tjena!
Idag har varit en förbanant fin lördag. Började dagen med att sova fram till 09:30-tiden och låg sedan kvar i sängen under det varma duntäcket och kollade på Nyhetsmorgon fram till säkert 11 då jag kände av ett visst sug efter kaffe så tog mig upp och gjorde två äggmackor och en kopp svart guld till frukost innan jag smög ner under täcket igen. Vid tolvtiden tog jag tag i mitt liv och gick upp för att skriva lite inlägg om att vi nu i dagarna börjar rekryteringen av nya PiLS samt att jag marknadförde att vi skall vara med och tävla i gyckeltävlingen Schlaget nästa lördag. Vill ju ragga röster :D

Vid ett ungegfär snörade jag på mig löpardojjorna och gav mig ut på en runda. Blev en cirka 6 km lång runda i Vallaskogen på alla möjliga stigar. Insåg inte alltid var jag befann mig men kom ju hem levande, och det är väl det som är huvudsaken! :)
 
Väl hemma igen stretchade jag, tog en dusch och rätt som det var så blev klockan 14:30 och Stina knackade på dörren. Vi snackade och jag fixade iordning mig innan vi cyklade till Hemköp i Ryd och mötte upp Annie. Hon hade bjudit in oss på tidig lördagmiddag med pulled pork (SÅ J*VLA GOTT!. Vi avnjöt middagen tilsammans med en flaska rött innan vi skiljdes åt igen. Stina och Annie begav sig mot stan för att titta på spex medan jag trampade hem, bytte om till PiLS-stassen för att ni vid 18 sjunga upp tillsammans innan kvällens tre gyckel. Vi ska köra 19:00 i Gasquen på Universitet, 20:00 nere i stan på Platå och sedan 21:00 på Herrgårn i Ryd ;) Fullspäckad kväll alltså!
 
Efter gycklena är planen att vägarna med Stina och Annie skall sammaföras igen, så vi får väl se vart kvällen slutar. Ha en fin lördag allihop! <3
 
 
Kram!
 
 
22 november 2013 <3
Måste nämna att det från och med igår är jag och Niklas, officiellt, tillsammans mot världen!
Puss <3
(stolt)
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: