lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tolfte.

Kategori: Allmänt

 
tolfte november'13
 
höst.
 
God morgon!
Igår var en riktig tänkardag. Började dagen med att äta frukost och titta på Nyhetsmorgon medan jag gick fram och tillbaka till tvättstugan för att få lite rena kläder. Efter det tog jag en långpromenad ut till Tornby i den fina höstvädret. Pluggade i lurarna och lyssnade på allt från Lady Gagas nya album ARTPOP till "gamla" godingar som Robyn och Dancing on my own. När jag väl var framme på Tornby så gick jag in på ICA Maxi för att i princip bara kolla lite och där fanns nybakade lussekatter för 5:-/styck så inhandlade 4 sådana och bjöd in Stina på fika lite senare på eftermiddagen. När jag betalat så började jag gå hemåt igen och hela utflykten tog väl närmare 1,5 timme. Under hela tiden pratade (chattade) jag även med Linnéa, var skönt att få lite perspektiv på saker och ting från någon som står helt utanför den lilla bubbla som man lever i här i Linköping.
 
Vid 15:30-tiden kom Stina över på lussekattsfika och kaffe. Kanske inte så sjukt, men fick verkligen värsta julkänslan när man kände lukten och smaken av saffran samtidigt som det började skymma utanför fönstret. Mysigt <3
 
Resten av kvällen spenderades med att prata med mamma, kolla True Blood, Ensam mamma söker och avslutades med att bara ligga i sängen och lyssna på musik och försöka bli trött Måste säga att jag lyckades rätt bra och kunde somna utan problem. Skönt.
 
----------------------------------------------------------------
 
Idag vaknade jag runt 09:40 till smatter på rutorna och låg säkert kvar i sängen till 10:30 innan jag gick upp för att göra bananpannkaka till frukost som avnjöts framför ännu ett True Blood-avsnitt. Har fastnat att kolla på säsong 6 nu, riktigt bra! Älskar denna serie ;) Men efter att ha kollat två avsnitt så känner man sig lite lat så tänkte dra mig ner till Campushallen och träna lite, eller rättare sagt köra skiten ur mig(!!)
 
Ha det fint ;)
Kram!
 
 
det som spelas i lurarna idag.
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: