lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

friday.

Kategori: Allmänt

 
tjugoandra november'13
 
morgonkaffe <3
 
Idag är det äntligen fredaaaag!! Inte för att det egentligen är så stor skillnad mot de andra dagarna jag lever just nu men det känns ändå bättre på något sätt. Idag ska jag tillsammans med Linda marknadsföra PiLS julsittning hos de som läser tredje året på PA vid 13:15.

Efter det är tanken att jag och Stina ska möta upp och gå på stan lite, bara chilla och ha en skön dag. Ikväll blir det en efterlängtad Idol-kväll med allt vad som hör till. Har verkligen missat många Idol-finaler denna gången på grund av att jag varit upptagen med annat varenda fredagkväll. Självklart har jag gjort andra trevliga saker än att titta på TV men gillar verkligen Idol så har väl "sörjt" lite att jag missat så mycket. Men ikväll blir det av! Heja Erik ;) haha
 
Ha en fin fredag <3
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: