lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

däckad.

Kategori: Allmänt

 
artonde april'13
 

Måste börja med att förklara rubriken på dagens inlägg!
Igår var verkligen en flängande dag. Började med att vi hade möte i sektionsrummet med PiLS vid 08:30-tiden. Sedan var det rakt ner till KEY1 där vi hade föreläsning om intervjuteknik mellan 10:15-12:00. Efter det packade vi ihop oss och gick och satte oss i I-fiket för att sälja ännu fler biljetter till TOGA-sittningen den 3 maj. Riktigt roligt att så många vill komma till denna kväll!! :D Har lyckats sälja så mycket som nästan 80 sittningsplatser :D
 
Efter 13 gick jag och Julia upp till Kårallen och pratade med tryckeriet inför tryckandet av affischer inför Vårfesten den 24 maj. Då jag är ansvarig för Tryck/PR-gruppen för denna fest så ligger ansvaret för affischeringen på mig. Fick en prislista och lite annan information så nu är det bara att skicka in PDF som jag (med mycket hjälp av den fabulösa Niklas Kühnemann) gjort. :)
 
Vid 14:40 begav sig PiLS ut på äventyr och lekte lite med ett annat festeri, mycket roligt!
När detta var slut cyklade jag och handlade lite i Ryd innan jag trampade ner till Zodiaken där jag mötte upp Stina och Ellen och pluggade lite. Cyklade sedan hem till Stina och gjorde middag och tittade på film.....eller(?)

Jag satte mig i soffan och började titta på Hunger Games men såg nog seriöst bara de första 10 minutrarna...sedan däckade jag fullständigt! Kände mig nästan drogad, så trött var jag!! Haha!
Tror verkligen de senaste veckornas konstanta flängande och fart tog ut sin rätt. Var grymt skönt att bara låta kroppen slappna av :D

Vid 00-tiden cyklade jag hemåt, en riktig pers måste jag säga! 
Sedan sov jag fram till 10-tiden idag, riktigt välbehövligt. Avnjöt sedan denna fantastiska kreation till frukost:
 
Paulúns Granola - Hasselnötter och dadlar <3
 

Nu ska jag plugga resten av dagen innan det ikväll är gyckelträning följt av förfest innan DöMD-kravallen på Kårallen!! :D TAGGAD!
Ska bli riktigt roligt att förfesta tillsammans med SM, ett annat festeri, och sedan få bära stassen för första gången på Kårallen :D :D :D
 
Ha det fint!
Kram
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: