lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

full fart.

Kategori: Allmänt

 
fjärde april'13
 

Idag kan man verkligen säga att det har varit full rulle HELA dagen!
Började dagen med att ha ställt väckarklockan på 05:55 för att gå upp, hinna äta lite frukost och sedan cykla iväg till Campushallen för att gymma med Johan och Julia. Var riktigt tungt att stänga av och gå upp men så fort jag satte mig på cykeln och cyklade över Campus under en klarblå himmel med fin soluppgång kändes allt bättre och energin var ett faktum :D Väl på gymet körde vi väl på dryga timmen, gick riktigt bra, kände mig stark!
 
Efter det var direkt dags för möte med PyttePiLS uppe på Kårallen i Sektionsrummet mellan 08:15-10:00. Diskuterade mycket om vad som komma skall och catchade allmänt upp efter påsk-ledigheten. Kul att sätta igång på riktigt snart!
 
 
Bjöd även in alla till vår första sittning som kommer äga rum den 3 maj på Zenit. Temat är som ni kanske förstår TOGA :D tagga!!
 
Efter mötet cyklade jag och Oscar ner och slöt upp med resten av vår arbetsgrupp för att jobba med veckans seminarieuppgift. Körde på rätt hårt så vi kände oss princip färdiga när klockan slagit 15! Känns bra :D
 
Då satte jag mig ute mot en vägg och njöt av vårsolen medan jag såg till att läsa färdigt litteraturen som är till duggan som går av stapeln nästa fredag. Måste erkänna att jag känner mig något stressad över den men ska väl gå bra! Haha :D Vi ska lära oss 39 gubbar och vad de sa om pedagogik samt läsa massa litteratur och sedan kunna detta som ett rinnande vatten på dryga 1,5 vecka.....lite sjukt.
 
Men men! Vid 16:50 var jag tvungen att lämna det sköna sol-pluggandet och jag satte mig då på cykeln för att cykla hem och lämna lite grejor och hämta lite andra grejor. Vid 17:15 mötte jag upp med min PR/Tryck-grupp inför Vårfesten den 24 maj som jag är ansvarig för. Vi diskuterade affischer, biljetter, märken och tema. Det är jag tillsammans med fyra andra personer från andra festerier, riktigt skön grupp måste tilläggas! Känns bara bra det här :D
 
När mötet var slut var det dags att syssla till nästa möte hemma hos Johanna (PiLS-chefen). Vi diskuterade massa grejor och såg även till att fixa allting inför vår fina outfit! :D
 
Nu ska jag sova....helt slut!
Imorgon taggar vi plugga hela dagen med Stina och förhoppningsvis även Ellen :)
Kram!
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: