lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

fullbokad.

Kategori: Allmänt

 
elfte april'13
 

God morgon!
Idag är det upp med tuppen som gäller igen. Dagarna denna veckan är verkligen sjukt uppbokade i jämförelse var de har varit under resten av våren. Först är det möte med PiLS i sektionsrummet vid 08 innan vi ska iväg på lite äventyr ;)

Sedan blir det att cykla direkt till Ellen för att möta upp Stina och plugga inför morgondagens dugga i pedagogik. Klockan 17 i eftermiddag är det gruppchefsmöte med alla ansvariga inför Vårfesten den 24 maj som vi anordnar med 3 andra festerier. Mitt ansvar är att Info/PR-gruppens arbete blir gjort i tid och jag skall där göra en affisch som ska sättas upp runt om på campus. Kul att det riktiga PiLS-arbetet verkligen kommer igång nu. 

Häromdagen hade vi även vårt första möte tillsammans med festerierna CC och 4V inför On The Rocks i höst. OTR är en kravall som vi ska arrangera tillsammans med de och det är den första kravallen på höstterminen ;) Även där är jag med i Tryck&PR-gruppen och vi har ansvar för allt från marknadsföring till märke och biljetter!
Kul :D
 
Annars har dagarna denna veckan fyllts av studier, marknadsföring för Toga-sittningen, gyckelträningar och träning. Var på Bodypump igår....alltså FY vad jobbigt!! Har inte varit på BP på ungefär en månad så nu var det ett nytt pass plus att jag inte har kört på länge....döden! Ville bara att passet skulle ta slut ;)
 
Imorgon fredag ska vi gyckla på två sittningar, en på NH och en på Flamman! Är så taggade :D Båda sittningar är generationssittningar för EMM och DPU så jag hoppas få se många, för mig, välkända ansikten från förra året då jag läste DPU ;) Sedan efter sittningarna drar vi alla ut till Evas landställe och ska ha en riktig myshelg tillsammans och verkligen bara lära känna varandra ännu bättre. Ska bli grymt mysigt :D

Ne nu ska jag packa ihop mig och dra till Campus!
Ha det fint, kram!
 
 
 
Inte dagens outfit då det är PiLS-kläder som gäller idag men
har inhandlat en ny vårjacka på ASOS.
(fick ju VG på psykologitentan!!!!!!!)
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: