lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

happy guy.

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
första april'13
 

Nej, jag tänker inte lura er bara för att det är första april!
Sitter faktiskt i skrivande stund på tåget mellan Malmö och Linköping med ett leende på läpparna och tycker att livet känns allmänt bra :)
 
Började dagen med att klockan ringde 05:30 (!!!), hade blivit något fel under omställningen till sommartid så fick glatt ställa om alarmet och sova en timme till innan det var dags att gå upp och äta sista hotellfrukosten för denna gången, det var dags att åka hem till Sverige igen!
Runt 07:30 lämnade vi hotellet och skjutsade hem Hampus till hans korridor, sa hejdå, och rattade sedan bilen norrut! Sov en hel del under resan uppåt men bytte av pappa en bit och körde också, får ju passa på när man är "hemma", blir ju inte mycket bilkörning i Linkan...
 
Vid 13:30-tiden nånting var vi i norra Tyskland där vi inhandlade lite starkare dricka innan vi rullade på färjan mot Danmark. Väl framme i vårt lilla grannland satte jag mig bakom ratten och körde hela vägen till Malmö där jag hoppade av, sa hejdå till föräldrarna och satte mig och tog en kaffe på Starbucks innan jag klev på tåget, på vilket jag nu sitter, som rullade mot Linkan vid 18:30 typ :)
 
cappucino.
 
Sitter som sagt här med en väldigt bra känsla i kroppen! Är snart hemkommen från en jättemysig mini-semester tillsammans med familjen, ser fram emot den fullbokade månaden som ligger framför mig, har fina vänner i mitt liv, har en fin lägenhet att komma hem till, har fått tider att jobba på bästa Elite Plaza Hotel i sommar, och ja....kan fortsätta att rabbla bra saker men det känns lite väl skrytande! Kan i alla fall säga att Mathias Sabel mår förbannat bra för tillfället :D är så oerhört glad att kunna säga detta efter mardrömmen som varade vid samma tid för ett år sedan. Att jag reste mig upp efter att varit nere förra året och gjorde det starkare och mer livsglad än någonsin känns så förbannat bra! För detta har jag många personer att tacka och jag hoppas ni vet vilka ni är :D
 
Nu ska jag plugga in lurarna och bara titta ut genom fönstret medan tåget rusar genom Sveriges södra delar och bara njuta av tillfället och lugnet! 
April, bring it on!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: