lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

söndag.

Kategori: Helg.

 
tjugoförste april'13
 

God morgon söndag!
Igår hade vi en extremt rolig dag tillsammans med våra kära PiLS-föräldrar när det nu var dags för skifte. Vi började dagen klockan 12 och "lekte" sedan med de fram till 18-tiden då vi alla satte oss ner till bords och åt middag. Efter det var det (för)fest och vissa av oss begav oss runt 23/23:30-snåret mot Kårallen för eftersläppet till DöMD 2013! Väl på plats var det dans och fest natten lång ;)

Idag vaknar man upp till fint väder, brygger en kopp kaffe och känner att livet är förbannat fint för tillfället :D Känner mig lycklig och full av energi, känns riktigt bra det här ;)
Nu ska jag dock sätta mig på cykeln och rulla ner till Stadsbiblioteket för att plugga fram till 15-tiden hade jag tänkt. Lite senare 16:15 så har jag bokat in mig på ett Bodypump-pass :D
 
 
Ha en fin söndag!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: