lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tisdag.

Kategori: Allmänt

 
tjugotredje april'13
 

God morgooooon!
Idag var det riktigt segt att gå upp ska jag säga, beror nog främst på att gårdagen var rätt hetsig. Igår började jag plugga strax efter 09-tiden fram till lunch. Sen gick jag och Stina upp och tog en kaffe på Baljan innan vi satte oss i A-huset och pluggade mer fram till tre ungefär. Då gick vi ner mot D-huset igen för att gå på ett friviliigt seminarium som handlade om att man skulle ha svarat och sedan diskutera lite frågor om litteraturen till denna del av kursens dugga som är på fredag. 
 
Seminariet slutade strax innan 17 och då gick jag, tillsammans med Eva och Johan upp till Baljan igen för att möta upp några andra. Vi satt och pratade en stund innan vi skulle på ett SOF'13-möte i C-huset. SOF är en stor studetorkesterfestival som kommer hållas i stan mellan 9-11 maj och i den ska vi i PiLS 13/14 tillsammans med föregående och förr-föregående PiLS ha ett flak :D Kul!
 
Mötet slutade inte många minuter efter 18:30 och jag sprang då hem lite snabbt och hämtade träningsgrejor innan jag följde med Julia ner till gymet. Sprang en stund och körde lite maskiner innan vi båda beslutade oss för att vi nu var hungriga och ville cykla hem.
 
Väl hemma gjorde jag laxpasta, GUDOMLIGT efter att inte ha ätit sedan lunch! :D
 
 
Idag så var det upp med tuppen igen. Tänkte sätta mig och plugga i skolan innan jag ska på det första Tryck/PR-mötet med min grupp inför höstens On The Rocks-kravall som vi anordnar tillsammans med 4V och CC. Ska antagligen helt bestämma tema, marknadsföring och annat sådant idag. Efter det är tanken att jag ska fortsätta plugga innan det ikväll vankas gyckelträning hemma hos Johanna i T1 vid sjutiden :D
 
Ha en fin dag!
Kram :D
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: