lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

en riktig dag.

Kategori: Allmänt

 
trettonde februari'13.
 

Idag känns verkligen som att det varit en riktig dag, en dag som är som skoldagarna var förr. Satte klockan på 06:30 för att gå upp och duscha, käka bananpannkaka och göra iordning mig innan jag drog mig mot sektionsrummet i Kårallen för ett PyttePiLS-möte tillsammans med nuvarande PiLS-chefen Alexandra. Informativt och trevligt. Alla var dock rätt sega då vi på PA inte är vana vid denna tidiga uppstigning ^^
 
Vid 10-tiden cyklade vi ner till filfak-land för att ha veckans seminairum om problemlösning. Redovisningen gick mycket bra och vi fick en del beröm, alltid kul!
Efter seminariumet käkade vi lunch innan vi beslutade oss för att ta en kaffe på Baljan (billigt studentcafé i Kårallen) och sedan plugga lite. Alltid bra med miljöombyte så jag, Stina och Fanny satte oss och började gå igenom föreläsningarna från början. Gick väldigt bra, känns grymt bra att komma igång med repetitionerna nu inför tentan i slutet av mars. Vet att vi är ute i god tid men bättre att börja för tidigt än för sent.
 
Nu har jag ringt lite samtal som behövdes ringas och ska snart ställa mig och göra köttfärssås till middag. Äter man vid 12-tiden börjar man bli rätt hungrig framåt halv fem. 
Denna dagen kändes verkligen som en riktig skoldag. Gick upp i "normal" tid, hade seminarium, pluggade, lagade mat, läste lite mer litteratur och senare ikväll....
 
...en "dejt" ^^
 
 
Ha det fint!
Puss & kram
 
 
 
outfit.
 

hoodie - MTWTFSS Weekday
tee - MTWTFSS Weekday
belt - HM
jeans - Cheap Monday
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: