lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

en vanlig dag på PA.

Kategori: Allmänt

 
 
 
outfit.
 
sweater - American Apparel
jeans - Cheap Monday
belt - HM
 
Då var det onsdag och mitten på veckan redan. Trots att jag ofta känner mig rastlös rullar veckorna på ganska fort. Idag är det en i stort sätt vanlig dag på PA-programmet. Jag gick upp strax efter 08, käkade frukost och drog senare till gymet för att springa och köra lite maskiner.
Nu sitter jag här hemma igen och ska strax dra ner till stan och kolla på hängslebyxor för PiLS 13/14 kommande outfit innan jag ska åka med Ellen, Stina och Annie ut till Tornby för lunch på IKEA och lite matinhandling på ICA Maxi.
 
Senare i eftermiddag vankas det pub som STUFF (kåren) anordnar i Kårallen. Dit ska jag gå och käka och kanske ta en öl tillsammans med PyttePiLS innan det är bär av på fotbollskväll hemma hos Jonas, även detta tillsammans med mina kära pytte-vänner. :)
 
 
----------------------------------------------------------------------------
 
 
my everyday basics.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Rättelse: Stuff är inte sektionen, Stuff är kåren ;)

    2013-02-06 | 13:48:28

Kommentera inlägget här: