lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

försovning.

Kategori: Allmänt

 
sjugosjätte februari'13
 
Idag vaknade jag av att iPaden började låta som om att den fick massa sms...*suck*! Sträckte mig efter den och läste då ett sms från Ellen om att hon försovit sig och kommer komma sent. Fick direkt en insikt att så var fallet även för mig eftersom jag låg nyvaken i sängen och läste detta...
Har tydligen bara stängt av alarmet som skulle väcka mig i tid för att gå upp och ta mig till skolan klockan 09 för att plugga med Ellen och Stina.
 
Dock var det inte såå jobbigt att ta sig upp är man ser att solen lyser från en klarblå himmel utanför fönstret. Så jag tog mig upp, in i duschen och gjorde senare bananpannkaka och kaffe till frukost. Åt framför nyhetsmorgon på fyran, rekommenderar verkligen denna morgonaktivitet, riktigt mysigt :)
 
 
 
Tro det eller ej så anlände jag till uni bara 15 minuter efter utsatt tid, riktigt nöjd!
Började gå igenom föreläsningar med Stina innan Ellen anslöt strax efter 10-tiden. Går riktigt bra! (hö hö hö)
 
Vid 13:15 var det dags för dagens föreläsning om motivation. Var VÄLDIGT mycket att ta in, speciellt mot slutet då föreläsaren blev lite stressad över tiden och bara babblade på fort som f*n och slidesen på powerpointen betades av en efter en med ungefär 0,2 sekunders visning....sjukt.
 
Efter föreläsning drog vi i PyttePiLS hem till mig för lite gyckelträning. Gick verkligen bra idag, det börjar arta sig och låta riktigt fint :D
 
 
Direkt efter gyckelträningens slut vid 17:45-tiden drog jag på mig löparkläderna och sprang iväg med Campushallen som mål. Här skulle ett bodypump-pass genomslitas!!
Kändes rätt tungt idag faktiskt....men med tanke på förra veckans halsont och att jag inte kört BP på en vecka nu är det väl rätt förståeligt. 
När passet var slut sprang jag hem igen och ska nu ställa mig och slänga ner ingredienserna för en potatis- och purjolökssoppa i kastrullen innan jag duschar.
Sedan blir det givetvis att käka middag och tänkte även sjunka ner i sängen och kolla på Maria&Mindy och senare även The New Normal <3
 
Ha en fin kväll!
Kram
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: