lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

myslördag.

Kategori: Allmänt

 
 
trött.
 

Klockan börjar närma sig halv tolv och jag känner nu att jag helt börjar vakna till. Har dock hunnit duscha, lagat och ätit bananpannkaka, halvsovit framför nyhetsmorgon ett tag, ätit en macka med leverpastej OCH diskat lite. Men nu sitter jag här i sängen igen med datorn i knäet och känner mig faktiskt rätt så pigg.
 
Har, som måste nämnas, extrem träningsvärk i skuldrorna, benen och rumpan! Underground-passet igår var verkligen ett pass från helvetet. Jag och Stina skrattade nog minst lika mycket som vi tog ut alla krafter vi hade för att genomföra det 45 minuter långa Tabata-inspirerade träningspasset. Vi slungade säckar runt huvudet, hävde oss i ribstolar, lyfte skivstänger och körde armhävningar med benen fastspännda i rep....sjukt jobbigt! Känner dock nu att det tog ordentligt. Skönt!
 
Igår var jag ju som nämnt på middag hos Evelina tillsammans med Sandra och Stina. Grymt trevligt och gott! Vi käkade Flygande Jakob och drack vin innan vi drog iväg mot Johannas och Eddies förfest. När vi kom dit var det rätt mycket folk där och i den musikfyllda lokalen i botten av ett hyreshus blandades ekonomer med personalvetare och det lektes lekar och dansades fram till strax efter 23 då vi drog vidare ner mot NH (Nationernas Hus) nere i stan. Väl inne på NH dansades det till närmare 02:15 :D kul!
 
Ikväll ska jag hem till Hanna, Stinas kompis, tillsammas med Stina (såklart) och kolla på Melodifestivalen. Såg inte förra veckan så vet inte var nivån ligger iår på bidragen. Blir nog så att vi beställer pizza och laddar upp med lösgodis för en riktig myskväll!
 
Om jag tittar ut från fönstret nu hoppas jag nästan att jag över huvud taget att jag ska kunna ta mig ut senare idag och att dörren inte är igensnöad. Snön verkligen öser ner!! Kan inte nog med gånger säga hur trött jag är på denna förbannad snö och kyla nu. Ska denna vintern aldrig ta slut!!?? Känns verkligen som att vintern detta året har varat betydligt längre än tidigare år. Segt är ordet!
 
Nu ska jag dock mys ner mig under täcket igen och läsa psykologikapitlena som är satta inför föreläsningen på måndag.
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Håller med dig om snöhelvetet... men vi är ju båda från västkusten och har varit förskonade där.. bara att accepter att vi bor på fel ställen.

    Svar: hahaha absolut ;)tråkigt nog!
    Mathias Sabel

    2013-02-09 | 11:59:47

Kommentera inlägget här: