lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

new week.

Kategori: Allmänt

 
 
outfit.
 

skinny chinos - 
ASOS
longsleeve - Jeans Company
clock - Casio
Gold chain
 
Då var det vecka 7 redan. Är det inte denna veckan man brukade vara ledig i skolan, sportlov(?) Eller det kanske var vecka 10(?) Känns iallafall som det var oerhört längesedan man hade lov på det sättet, även om det "bara" var cirkus 3 år sedan jag tog studenten från Lerums Gymnasium. Naturkunskapen känns även den väldigt långt borta nu när jag är helt insnöad i filosofi, psykologi och andra mer samhällsvetenskapliga ämnen. Gillar det, saknar inte matten ett dugg!
 
Nu ska jag strax iväg till skolan på föreläsning nummer 7 i ordningen i denna kurs. Idag ska den handla om hälsopsykologi och hur man kan förebygga stress och andra hälsovådliga tillstånd som ligger i psyket. Det har varit väldigt intressant att läsa kapitlen till denna veckan, mycket man kan känna igen sig i och relatera till. Speciellt efter förra året då jag var stressad, nere och knappt ville gå upp på morgonen.
Nu däremot känner jag mig väldigt bra, trivs med livet och försöker göra det mesta utav vardagen. Nya möten bidrar även till att en rätt god självkänsla finns inom mig, alltid trevligt!
 
I eftermiddag blir det bodypump 15:30 och sedan iväg till Janniqe på inflyttningsfika! Låter som en mysig dag det här. Fånga dagen och lev dig själv!
 
Kram
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: