lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

nittonde.

Kategori: Allmänt

 
nittonde februari'13
Tisdag idag alltså, veckans andra dag.
Idag satte jag klockan på 07:45 med tanken att jag verkligen skulle ta tillvara på dagen innan klockan 15 då vi i PyttePiLS ska sätta oss och skriva en verksamhetsplan för hela det kommande året som festerister. Vi ska även skriva gruppkontrakt och bestämma alla underposter, kan ta tid det här, men förhoppningsvis blir det mysigt ändå!
Eftersom jag kom liiiite sent till vårt allra första möte med pyttarna ska jag idag baka, så nu står det förhoppningsvis goda bakverket i ugnen bakom mig och gottar till sig.
 
Klockan 11:30 är det inbokat bodypump i 60 minuter. Var ute och sprang igår kväll så ska bli skönt att bara köra slut sig rent styrke- och uthållighetsmässigt idag. Speciellt innan mötet i eftermiddag!
 
 
Idag hoppas jag även på svar från både Bola Socks, från vilka vi skickat iväg en förfrågan på strumpor till PiLS-outfiten, och mera.se där vi beställt ryggmärken med PULS-logon. När det är fixat är vi näst intill klara med vår look som PiLS 13/14, kul! Måste bara se till att fixa revärer och paljetter så är vi i mål :D
Sen måste vi såklart även få den efterlängtade baskern från våra "föräldrar", men den får vi nog inte förän den riktiga överlämingen någon gång i april skulle jag gissa på!
 
Nu ska jag läsa lite psykologi innna träningen!
Ha det fint :)
 
Kram
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

  • Mohammedi's | Art, model & designer säger:

    DELTA GÄRNA,VINN EN populär PLÅNBOK OCH EN PRODUKT. ♥ http://mohammedis.se/2013/february/tavling-vinn-planbok-bulldog.html#comment

    2013-02-19 | 19:58:48
    Bloggadress: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här: