lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

no nightmares.

Kategori: Allmänt

 
artonde februari'13
 

Vaknade imorse och kände mig verkligen helt utvilad. Fick sova en hel natt utan mardrömmar, känns faktiskt som om det var ett tag sedan det hände senast. Tråkigt nog kommer jag dock inte ihåg vad jag drömde..
 
Idag inleder vi vecka 8 och vad som ser ut att bli den slappaste skolveckan på universitetet hittills, är endast schemalagd på torsdag 10:25 - 10:45, jag vet, sjukt. 20 minuter på en hel vecka känns inte riktigt fulltid...eller(?) Har inte någon litteratur att läsa till denna veckan heller. Till nästa vecka skall vi dock ha läst, tror det var 4 kapitel, så får väl börja läsa de istället. Måste ju ha något att göra ^^
 
Nu i veckan är det till skillnad från skolarbetet mycket att göra i PyttePiLS. I eftermiddag vankas det gyckelträning hemma hos mig. Imorgon ska vi ha verksamhetsplanering, kontraktskrivning och underpost-bestämning, från klockan tre till obestämd tid....kan ta lååååång tid! Men det blir nog mysigt på sitt sätt :)
Vidare framåt torsdag är ett PyttePiLS/PAmpers-möte planerat inför den stundande tackfesten för PULS-aktiva perioden 12/13 på dagen och Snuttefilmskravallen på kvällen. Fest!
 
 
 
monday outfit.
 
tee - Worn By
jeans - Cheap Monday
belt - HM
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: