lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

one day.

Kategori: Allmänt

 
Den här dagen var fin!
Vi kan väl börja med att säga att det var SOL idag och skinande blå himmel. Riktiga vårkänslor infann sig när jag gick till skolan för veckans första föreläsning. Innan detta hade jag hunnit äta frukost, duscha, tvätta och läsa lite psykologi. Blev även en del peppade och positiv musik, såsom Sam And The Womp – Bom Bom - Radio Edit, innan jag var tvungen att gå ;)
 
Väl på uni hade vi en försläsning om organisationspsykologi, kan säga att jag inte fattade överdrivet mycket. Tillråga på allt så gick föreläsningen väldigt långsamt, och då menar jag inte i tid utan mer mängden slides på föreläsarens powerpoint.....blev väl i cirka 2 A4 med anteckningar på datorn. Andra föreläsningar brukar ligga runt 4-6 sidor med anteckningar ^^
Men men, ska väl inte klaga direkt!
 
Vid lunch satt jag med några andra från PyttePiLS och PAmpers och sålde lite biljetter till den stundande Tackfesten för PULS-aktiva, kul!
 
Efter det käkade jag lunch med Ellen innan vi gick ner till stan där Stina senare hämtade upp oss. Det var dags för att STORHANDLA på ICA Maxi i Tornby. Blev även en vända på systemet...
Kändes lite sjukt när jag betalade (!!!) men jag vet ju att det är billigare att storhandla än att småhandla hela tiden....men ändå lite tråkigt att casha ut såpass mycket! Men nu är all mat min!! Kylskåpet och och frysen är bokstavligt talat fulla :D
 
Loooove it <3
 
Innan kvällens hemliga afton på maxPULS-kvällaktivitet i Fridtunaskolan var vi hemma hos Stina och käkade hembakat bröd och yoghurt, gott!
När vi väl kom till Fridtunaskolan vid 19-tiden möttes vi av många personer som var taggade att....KÖRA SPÖKBOLL!! I en timmes tid körde vi, såååå roligt!
 
Nu är jag hemma och nedsjunken i sängen framför Top Model Sverige. Men innan jag gjorde det så bakade jag bröd, så värt!
 
 
Nu ska jag snart sova :D
God natt!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gläder en mor att se att du sköter maten. Puss, på dig!

    2013-02-26 | 19:25:59

Kommentera inlägget här: