lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

personlighet.

Kategori: Allmänt

 
 
outfit.
 
hoodie - J&J
jeans - Cheap Monday
socks - Topeco
 
 
Då var det måndag IGEN. Känns verkligen som om veckorna bara flyger fram och vi har redan kommit till vecka 6 av 2013. Att det redan är 4 februari känns lite ofattbart, var ju nyss nyår!
 
Men men, att tiden flyger iväg är väl något man bara får acceptera medan man får försöka hänga med och leva så mycket i nuet man bara kan. Det sägs ju att ju äldre man blir desto fortare går tiden också...känns lite skrämmande!
 
Denna veckan händer det faktiskt en hel del. Idag är det föreläsning mellan 13:15-15:00 om personlighet. Läste kapitlet i boken om personlighet nu i helgen för att vara förberedd inför föreläsning och det är verkligen intressant. Finns många studier om det samt tester och liknande. Tycker personligen att det är väldigt intressant eftersom vi alla individer är olika. Jag har ju en bild av hur jag är och hur min personlighet speglas i mitt sätt att agera medan ni alla andra säkert har en helt annan bild av Mathias och hans personlighet. Intressant helt enkelt.
 
Senare idag ska jag på spinning med Ellen mellan 17:30-18:30 på Campushallen. Var på ett pass förra veckan med samma ledare och passet var grymt! Musiken och upplägget gjorde en verkligen peppad att köra slut sig till max. Hoppas på att samma känsla ska infinna sig i eftermiddag. Innan passet blir det nog plugg (läsning) med Ellen och Stina på Zodiaken, ett skönt café/nudelbar på campus, riktigt lummig och mysig atmosfär där inne.
 
Ikväll är det kick-off med grupp 12 på schemat, nya arbetsgruppen för terminen. Blir nog ett glas och eventuellt lite käk nere på stan. Trevligt!
 
Vidare i veckan är det inplanerade en del PiLS-möten samt Kårpub och fotbollskväll. Framåt fredag ser det även ut som att det blir en stor förfest arrangerad av Johanna (PyttePiLS-chef) med vän. Kul! Känns som det var ett tag sedan det var utgång på stan. Har mest blivit universitets-relaterade fester på sistone.
 
Nu ska jag snart dra mig mot uni!
Kram på er.
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Pyttepilschefen gillar din blogg! trevligt värre å hålla koll på dig, bloggarn!

    2013-02-04 | 17:50:50

Kommentera inlägget här: