lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

film. städ. löpning. middag. jobb.

Kategori: Helg.

 
 
 
nystädat.
 
God förmiddag får man väl säga när klockan närmar sig halv två, eller säger man god eftermiddag(?)
 
I alla fall. Imorse vaknade jag runt tiotiden och kände mig verkligen utvilad, hur skönt är inte det när man vet att man ska jobba på VSR-eftersläppet (stor fest på Kårallen) ikväll mellan cirka 20-05.
Jag gjorde den obligatoriska bananpannkakan och kaffe till frukost medan jag tittade på filmen Flipped. De två huvudpersonerna i filmen var två unga människor, Juli och Bryce. Filmen var en riktigt bra film som är precis sådär gullig som man kan tänka sig att denna slags film kan vara. Grunden är egentligen att Juli ser att Bryce är den som skall ge henne sin första kyss och Bryce ser henne som efterhängsen och han blir retad på grund av detta från sina kompisar. Historien berättas växelvis mellan de två karaktärerna på ett väldigt bra sätt. Vill man kolla på en romantisk film om känslor mellan två unga tonåringar så rekommenderar jag denna film.
 
När filmen var slut så tog jag tag i mitt liv och städade hela lägenheten från golv till tak. Känns riktigt bra! Ikväll ska hela PyttePiLS komma hit och käka tacos innan vi ska iväg och jobba så får kanske bli lite städ imorgon med, men det är väl alltid trevligt(?) Middagsgäster är det om inte annat :D
 
Nu ska jag strax ge mig ut på en löprunda innan jag tänkte sätta mig och läsa klart psykologin inför måndagens föreläsning. Har en känsla att jag inte kommer orka göra det imorgon efter en natt på Kårallen. Men men, blir jag inte färdig idag så gör jag det nog imorgon.
 
Ha det fint!
kram
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: