lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

puuh...

Kategori: Allmänt

 
 
Nu har jag äntligen landat i soffan (läs: sängen) efter en fullproppad dag!
Som jag skrev imorse började dagen med att läsa kurslitteratur inna jag drog iväg på ett skönt men sjukt jobbigt bodypump-pass. Väl i salen mötte jag Ellen :D Kul att träna tillsammans, var ett tag sedan sen sist!
 
Efter träningen gick vi hem till mig och käkade lunch. Fikade även senare när Stina kom efter hon var klar med sitt grupparbete. Blev verkligen en snabbfika innan jag var tvungen att springa iväg till Kårallen och sektionsrummet för verksamhetsplaneringen inför vårt år som PiLS 13/14.
 
Mötet blev verkligen produktivt och vi fick planerat, skrivet och gjort mycket. Fick faktiskt gjort allting som vi tänkt! Vi lämnade inte Kårallen förän närmare 20:30, alltså efter cirkus 5 timmar möte. Psykiskt påfrestande men ändå mycket trevligt :)
 
Nu fixar jag till det sista inför morgondagens enkätundersökning, som jag och resten av Grupp12 ska genomföra på tekfak, medan jag slötittar på Maria & Mindy på 3an. 
Klockan 22:00 är det dags för efterlängtade episod 7 av The New Normal, så bra serie!
 
Sen ska jag sooooooova.
Kram.
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: