lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

skön dag.

Kategori: Allmänt

 
 
outfit.
 
american apparel longsleeved tee
cheap monday skinny jeans
 
 
Idag började dagen runt 08 då alarmet bokstavligen började tjuta. Kan bero på gårdagens alkoholintag men ändå, var väldigt segt att komma upp imorse. Hade verkligen beslutat att ta mig upp, ska inte låta festandes gå ut över studierna! 
Jag gick upp, tillredde en bananpannkaka och kokade kaffe, satt fantastiskt fint! Sedan gick jag till skolan för föreläsning om minne mellan tio och tolv. Efter den satte vi oss och käkade lite lunch, vilken idag bestod av ett päron och ett keso-mellanmål, räckte för stunden kände jag.
När maten låg i magen åkte vi med i Sandras bil hem till Stina och gjorde semlor, de blev så sjukt bra. 
 
 
Nu ligger jag i soffan hos Ellen och tittar på Farmen, vilket dåligt program (måste nämnas!) Det var väl okej för typ 10 år sedan eller när det gick senast men nu känns det bara som ett utfyllnadsprogram. Bäst-före-datumet är passerat!
 
Ikväll skall vi göra tacos här. Så gott <3
Ska eventuellt försöka vara uppe rätt länge idag också eftersom vi i PyttePiLS ska jobba imorgon från kanske 16 på eftermiddagen till ja...typ 06 på söndag morgon. Är det VSR-eftersläpp så är det! :D ser fram emot att jobba faktiskt.
 
 
ha det fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • sofia säger:

    hallå! kan inte du länka till dina spelningslistor i spotify? både om du har nån "vanlig" och nån träningslista om du har! :)

    Svar: http://open.spotify.com/user/matsab0618/playlist/7khnHN5vte9L3w0d5cWzFo
    Här är min iLKPG-lista, speglar rätt bra min musiksmak ^^
    Har ingen direkt träningslista ;)
    Mathias Sabel

    2013-02-01 | 20:56:55

Kommentera inlägget här: