lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tjugonde.

Kategori: Allmänt

 
tjugonde februari'13
 
Nej nu börjar det kännas tattigt...
Till frukost sitter jag nu och äter havregrynsgröt utan någonting på och sista matlådan är framtagen ur frysen inför dagens lunch. Kylskåpet skriker tomt och varken mjölk, ägg eller någon from av grönsak/frukt stoltserar med sin närvaro. Har en känsla av att jag MÅSTE ta mig till affären idag!
Då kedjan på min kära cykel beslutat sig för att gå av måste jag även lämna in cykeln någonstans, borde göras idag med.
 
Annars idag ska jag ta mig till skolan vid 09-tiden och plugga med Ellen, Stina och Janniqe innan jag ska dela ut enkätundersökningen med arbetsgruppen vid lunchtid. I eftermiddag ska jag nog inte träna, hade lite känningar i halsen när jag vaknade förut och det känns fortfarande lite när jag sväljer, lymfkörtlarna känns lite ömma...så ska nog ta det lugnt.
 
 
 
 
tired wednesday outfit.

hoodie - 
American Apparel
jeans - Cheap Monday
socks - Topeco
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: