lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

underground.

Kategori: Allmänt

 
åttonde fabruari'13.

 
Äntligen fredag! (eller ja...på PA är det fredag-hela-veckan)
Men men, vaknade strax efter 09 idag utan att ha ställt klockan, skönt att sova ut ordentligt. Sov riktigt gott förutom runt 04:30-snåret när jag "vaknade" och såg att det hängde röda trådar från min taklampa och att det stod någon jag inte såg i hallen och drog i trådarna....lite creepy faktiskt. Efter att ha tänt lampan och sett att det inte var någon där så somnade jag gott om igen.
 
Gick upp och gräddade frallor, samma sorts deg som igår, och käkade sedan bananpannkaka och en macka med leverpastej till frukost. Självklart även en kopp Zoegas Blue Java, bästa kaffet.
Nu ska jag läsa lite psykologisammanfattningar innan jag ska dra iväg mot Campushallen strax innan 12 för att möta upp Stina och köra ett Underground-pass. Aldrig kört detta innan så ska bli spännande och se vad det är. Vi blev lite rädda igår när vi läste vad det innebär....men det blir en utmaning! Vi kan ju alltid skratta åt varandra...
 
Underground
Underground handlar mycket om Back-to-Basic träning där man använder sig av förhållandevis enkla redskap och övningar, för att bygga styrka, rörlighet och uthållighet. Under passen kan olika redskap som till exempel Kettlebells, Bulgarian Bag, Clubbells, tornadoboll, däck och slägga dyka upp.
 

Efter träningen är tanken att vi drar hem till mig, käkar lunch och sedan cyklar till Stina. Det är närmare till kvällens festligheter från Stina så vi tänker att vi gör oss iordning där innan. Ska bli kul ikväll, är riktigt taggad. mycket folk som man inte träffat innan, alltid roligt!
 
Men nu ska jag plugga!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Med tanke på nattens upplevelse så kanske du har andar hemma hos dig - upprepas det, kontakta "det okända", program på tv7

    2013-02-08 | 17:19:29
  • Anonym säger:

    Med tanke på nattens upplevelse så kanske du har andar hemma hos dig - upprepas det, kontakta "det okända", program på tv7

    2013-02-08 | 17:19:48

Kommentera inlägget här: