lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

we should go to france.

Kategori: Allmänt

 
tjugoförsta februari'13
 
 
 
"We should go to paris,
We should go and dance
Cause no one really likes us
We should go to France
The promise that you gave me
This, this, this is gonna last
But no one really likes us
We should go to France"
 
Urban Cone kan under 2012 ha producerat en av de bästa låtarna jag någonsing hört. Älskar soundet, älskar texten och verkligen avgudar låten i sin helhet. We should go to France är ett mästerverk i mina öron och den spelas frekvent från min spotify-lista. Love it.
 
 
--------------------------------------------------------------
 
 
Idag vaknade jag och kände mig verkligen seg, tror det hänger lite kvar från bodypumpen i tisdags men även på grund av halsen som inte känns hundra procent frisk...
Igår pulserade lymfkörtlarna på halsen när jag skulle gå och lägga mig, sjukt. När jag vaknade idag kändes det dock betydligt bättre än igår men är fortfarande inte bra.
Orkar verkligen inte bli seriöst sjuk, det är ju kravall ikväll och har planer inför helgen som jag inte vill missa!!
 
Nu ska jag strax dra till skolan för veckans enda schemalagda 20 minuter. Ska diskutera och utvärdera vår framtagna enkät med kursansvariga och se att den överensstämmer med de krav som finns. Ska nog gå bra!
 
Som nämnt tidigare är det kravall ikväll, Snuttefilmskravallen, som anordnas av festeriet Bi6. Kul! Innan det ska vi ha gyckelmöte och förfest :D Hoppas på en rolig kväll!
 
 
Kram på er.
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: