lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

you.

Kategori: Allmänt

 
tjugofemte februari'13
 
 
Denna låten framfördes av Robin Stjernberg, tidigare deltagare i Idol, i Melodifestivalen i lördags och jag fastnade verkligen direkt! Tycker han sjunger förbannat bra i den. Give it a try.
 
Annars idag är jag verkligen uppe med tuppen (en måndag!!!) även om jag inte direkt behöver det. Har för tillfället slängt in första tvätten och ska snart göra frukost. Tänkte även gå igenom lite innan veckans första föreläsning. Är schemalagda 10:15-12:00 idag, föreläsning om organisationspsykologi, mycket jobbigt ^^ 
En shocker är däremot att vi faktiskt är schemalagda TRE dagar denna veckan och har tre föreläsningar(!!), händer inte varje vecka på filfak. 
 
Helgen som gick var riktigt bra!
I fredags var jag, som skrivet i tidigare inlägg, hos Ellen och sov i hennes soffa, riktigt skön fredagkväll! I lördags så läste jag psykologi och var senare hos Stina och hängde lite, käkade halväcklig lunch. 
På eftermiddagen gav jag mig iväg till en middagsdejt och hade det mycket trevligt! :)
 
Igår passade jag på att ge mig ut och springa i det fina vädret, solen värmde verkligen i ansiktet. Fick väldigt starka vårkänslor! Så härligt. När jag tittar ut genom fönstret nu har de känslorna dock brutalt mördats då Linköping bjuder på ett väder med mulet, vitt, snöväder....usch.
 
Igår kväll, efter att ha mött upp Sonja och Ida på universitetet och pluggat lite, gick vi till Johan och blev bjuda på hamburgare medan vi hade planering inför årets m-Älva (m-11). M-Älva annordnades förra året av oss, en grupp på nio personer. Det var en sittning/fest ute på Skytte-C (skabbig stuga i skogen) för alla som började maskinteknologsektionen år 2011. Mycket uppskattad och rolig fest! :D Såldedes ville vi föra traditionen vidare och annordna festen även iår.
 
 
outfit.
 
shirt - h
pants -
Cheap Monday
clock - Casio
socks - Topeco
shoes - HM
 
 

Ser fram emot denna veckan! 
Någon dag snart (hoppas idag eller imorgon!) ska vi troligtvis åka ut till Tornby och storhandla mat. Imorgon eftermiddag ska vi i PyttePiLS gyckelträna hos mig och på torsdag är det äntligen dags för den efterlängtade OVVE-sitsen. En sittning på Kårallen tillsammans med maskinare och läkare. Så TAGGAD!!
Efter sittningen är det eftersläpp på kvällens kravall SunTrip, även denna på Kårallen :D :D :D
 
Ha en fin start på veckan!
Kram
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: