lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

big jet plane.

Kategori: Allmänt

 
Måste börja med att säga att gårdagens kväll var oerhört trevlig!
Efter konferens-presentationen drog jag hem till Stina, vi gick och handlade och gjorde semlor (nom nom nom!). Sedan lagades middag och vi gick sedan till Platens Bar i stan för några glas tillsammans med större delen av klassen. Måste ju fira att det är "jullov" i 4 dagar innan hösttermin blir vårttermin.
På Platens satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Och plötsligt hörde jag Angus & Julia Stone - Big Jet Plane från högtalarna. Älskar den. Har inte hört den på ett tag men nu har den en återintagen, given, plats i min Spotify-lista. 
 
Igår morse innan jag drog till skolan satt jag och slösurfade runt på nätet lite och hamnade tillslut på ASOS.com. Måste nämna hur oerhört mycket snygga kläder de har på den sidan! Sen att de har en stor REA gör ju inte saken mycket sämre. Klickade hem dessa två plagg:
 
 
ASOS Skinny Chino In Camo:
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Skinny-Chino-In-Camo/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2445712&cid=12421&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Stone
143:-
 
ASOS Shirt With Aztec Print:
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Shirt-With-Aztec-Print/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2408096&cid=3136&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Blue
179:-
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: