lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

den snöiga dagen.

Kategori: Allmänt

vad det snöat idag....
 
Dagen idag började faktiskt riktigt  bra. Till skillnad från gårdagens natt så kunde jag sova, och sov oerhört gott. Hade någon trevlig dröm också...men den kommer jag inte ihåg, så det släpper vi. Gräddade även bröd som jäst över natten så kan ju inte klaga på frukosten direkt. Nybakat bröd är enkel vardagslyx.
 
 
American Apparel Gym Bag
http://store.americanapparel.net/product/index.jsp?productId=rsa0540&c=light%20vintage%20denim
 
Idag hade jag bokat in ett Bodypump-pass 11:30-12:30. Nu i efterhand är det något jag INTE skulle gjort. Passet började dock bra, jag kände flow, jag hade energi och musiken dunkade högt. Helt enkelt grymt peppad för träning!
Mot slutet av passet kände jag att det började göra lite ont i nedre delen av ryggen så jag tog det lite mer piano. Fullföljde passet men kände att den strålande känslan i ryggen inte gav med sig...
Duschade sedan och gick långsamt hemåt och gjorde lunch. 14-18 hade jag tvättid så tillbringade eftermiddagen med att varva tvätt, True Blood och psykologi, tänkte att jag kunde tjuvstarta och läsa första kapitlet....fattar inte mycket! Men verkar intressant.
 
Dagens hemma-outfit.
Hoodie - MTWTFSS Weekday
Byxor - Adidas
Skor - Converse
"Tvättpåse" - Urban Outfitters Shopping Bag
 
Senare på eftermiddagen var det dags för ännu ett "PyttePiLS"-möte då vi inte helt diskuterat färdigt vilka poster som ska tillsättas osv. Känns väldigt bra med den preliminära grupp som vi trots allt är nu. Kommer bli grymt bra det här!
 
Nu sitter jag nedgrävd hemma i sängen igen med kroppen drogad av Ibumetin, gör så GRYMT ont i ryggen nu. Kan verkligen identifiera mig med den där Voltaren Gel-reklamen då det är en slags elektrisk röd boll i nån tjejs rygg. Känns verkligen så. Hoppas det går över till imorgon, annars får jag nog kolla upp det.
 
Sen senast jag skrev har jag även hittat lite ny skön musik och vill här verkligen promota Benjamin Francis Leftwich och hans verkligen HELT fantastiska låt Pictures.
 
 Har även kollat på LOOKBOOK.nu och hittat mycket inspiration och snygga outfits. Speciellt skulle jag vilja uppmärksamma Adam Gallagher och hans grymt snygga, trots att det är väldigt olika, snygga sammansättningar.
 
  
 
Nu ska jag kurera mig och sova gott. Håller tummarna att ryggen är läkt imorgon!
Puss på er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Kanske läge att skaffa en värmedyna, den brukar göra susen!

    2013-01-15 | 21:41:04

Kommentera inlägget här: