lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

fredag.

Kategori: Allmänt

God morgoooon!
Idag infall sig verkligen känslan att allting var rätt så bra i mitt liv när jag vaknade. Trots den enorma kraftansträngning som krävdes för att stänga av väckarklockan och sedan krypa in i duschen så känns det verkligen bra inombords.
 
 
Idag ska jag till skolan och göra en affisch för att locka folk (läs: årskurskamrater) att komma och lyssna på vår redosvisning nästa onsdag. Kan bli kul. 
 
Varför måt jag då så bra just idag?
Ja, det vet jag faktiskt helt inte. Kan vara för att gårdagen verkligen var så HIMLA mysig. Den började med grupparbete. Sedan tog jag mig till gymet och sprang 40 minuter och gjorde massa sit-ups, måste ju jobba på brädan (hö hö).
Efter det mötte jag upp Stina och drog hem till henne där vi sedan mötte Ellen. Vi drog och handlade och gick sedan tillbaka till Stina och, hör och häpna, lagade gulaschsoppa, bakade bröd OCH gjorde semlor!! Hur produktivt var inte detta!
 
Bjuder på en bild från gårdagens semlor <3
 
Senare idag ska jag eventuellt träna, får se om jag orkar. Rätt slut i kroppen efter bodypump häromdagen och löpningen igår. Annars drar jag nog ner på stan en vända och kollar lite. Ikväll blir det nog en skön filmkväll eller något liknande. Mys-fredag!
 
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: