lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

kämpa. dröm. hoppas. älska.

Kategori: Allmänt

 
Nu sitter jag här, nerbäddad under täcket med yrande snö utanför fönstret, och känner mig glad. Glad att jag sa ja på förfrågan om att gå med och se filmen Les Misérables. En riktigt bra film från Universal Studios som utspelar sig i nittonhundratalets Frankrike. 

Filmen var från början till slut en riktigt fängslande berättelse om krossade drömmar, olycklig kärlek och överväldigande passion, men även mycket lidande och många offer. Filmen var full av några av de största skådespelarna. Hugh Jackman, Russel Crowe, Anna Hathaway och inte minst Amanda Seyfriend som den lilla flickan Cosette höjde filmen till höjder jag tror kommer leda till många Oscars-nomineringar och förhoppningsvis många priser.
 
Jag rekommenderar er alla att gå och se den. Värt.
 
Nu ska jag sova. Ses imorgon!
Kram
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: