lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

nittonde januari.

Kategori: Allmänt

God morgoooon.
Ja, eller det kanske är mer passande att säga god eftermiddag när klockan närmar sig halv två. I alla fall, vaknade imorse och drog upp rullgardinerna och möttes av ett underbart vinterväder med strålande solsken utanför fönstret. Underbart!
 
 
Idag kändes ingenting i ryggen när jag vaknade heller så jag gick mot Campushallen med energi i stegen runt 11:30 för att ta mig en löptur på bandet. Kändes bra när jag sprang, men lite känningar i nedre delen av ryggen var det allt så tog det ganska lungt, såg även till att stretcha ordentligt efteråt. Viktigt!
 
Nu är jag hemma igen, ska väl snart se till att få i mig lite lunch. Tänkte läsa lite psykologi också om motivationen finns, annars blir det nog ett till avsnitt av den nya "favvo"-serien som jag börjat följa, The New Normal. Riktigt rolig, rekommenderas verkligen! 
 
Kolla in länken till imdb.com: http://www.imdb.com/title/tt2087571/
 
 
När jag gick hem från Campushallen hade solen försvunnit....
 
Ikväll planeras det middag hemma hos Sandra. Aldrig varit där så ska bli trevligt att se hur hon bor samt att vi förhoppningsvis bjuds på någon god middag, som hon utlovat ;)
Efter det blir det troligtvis utgång om inte kylan håller oss alla inomhus, men det ska nog bli bra!

Ha det fint!
kram
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Vacker bild... vi har fortfarnade sol :) Har du läst i Corren om knarktillslaget på Drabantgatan? Jojo hade första parkett eftersomhan bor mitt emot, massor med poliser och hundar - spännande!

    Svar: Har faktiskt inte läst om det! Ska kolla :)
    Mathias Sabel

    2013-01-19 | 13:34:22

Kommentera inlägget här: