lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

stay fit.

Kategori: Allmänt

 
Bananpannkaka
1 banan
2 ägg
lite salt
+
keso
krossade linfrön
bär
 

God morgon!
Imorse satte jag klockan på 07:45. Gick upp och kände att idag blir en bra dag(!) Kände grym energi i kroppen. Jag satte på det obligatoriska morgonkaffet och tillredde bananpannkaka, verkligen BÄSTA frukosten. Så gott. Innehåller bara massa nyttigheter som ger en stark, proteinrik start på dagen. 
 
Med mättad mage satte jag mig sedan och läste färdigt veckans litteratur i psykologin. Känns bra att vara i fas nu såhär första veckan i alla fall. Boken är väldigt lättläst och intressant faktiskt, trots att den är på engelska. Läste idag om allt mellan hjärnans aktivitet vid tankeverksamhet till om hur barn lär sig att prata och bygga meningar ord efter ord. 
 
Eftersom det inte blev någon Bodypump igår bokade jag in passet idag 11:15-12:15 istället. Är verkligen taggad! Ny release med ny musik så antagligen kommer jag vakna upp imorgon med insane träningsvärk. Brukar bli så efter de nya releaserna, trots att det är i princip samma övningar. Efter träningen blir det föreläsning 13-15 och efter det ska vi träffas i nya arbetsgruppen för att diskutera och arbeta med veckans seminarieuppgift.
 
 
 
workout outfit.
 
tank top - American Apparel
tights - Odlo
earphones - Apple Earpods
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: