lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

wednesday.

Kategori: Allmänt

 
wednesday outfit.
 

t-shirt - Cheap Monday
Jeans - Cheap Monday
Bälte - HM
Klocka - Casio
 
 
 
 
Inatt sov jag verkligen som en prins. Somnade utan problem och sov en hel natt med många fina drömmar, men de håller jag för mig själv. Vaknade kanske runt 08-tiden. Eftersom jag aldrig orkade pallra mig ut i snön igår kväll och handla hade jag istället planerat att göra det nu på morgonen. Men men, valde istället att göra havregrynsgröt och sedan dra till Campushallen för att köra ett löppass på gymet. Får ta att handla ikväll istället! Nu har ju CSN kommit så det blir ju automatiskt lite lättare att handla då, haha.
 
Sprang "bara" en halvtimme på bandet eftersom jag planerat in att även köra ett Bodypump-pass senare ikväll. Känner att jag har energi idag och DET måste jag ju utnyttja på bästa sätt. Hoppas jag får plats bara, står för tillfället på reservplats nummer 6....
 
Nu har jag ätit lunch, gjorde en köttfärssås proppfylld med inlagda hela tomater, broccoli och haricot verts, verkligen mättande OCH nyttigt! Ska jag strax dra till skolan för en föreläsning om perception mellan 13:15-15:00. Efter det blir det lite studier och läsning fram till 17 då jag förhoppningsvis ska träna. Efter det MÅSTE jag samla energi att cykla till Hemköp!! Wish me luck.
 
Ha det fint, hörs snart!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: