lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

familjen.

Kategori: Allmänt

 
tjugofemte juli'13
 
Clarion Hotel Post. Drottningtorget. Göteborg.
 
Igår jobbade jag 07:00-15:30 och när jag äntligen slutade, efter en rätt tuff dag, mötte jag upp min storebror Hampus för lite shopping på Göteborgs solvarma gator. Vi strosade runt lite innan vi mötte upp föräldrarna på Clarion Hotel Posts uteservering för ett glas öl eller två innan vi alla skulle ut på restaurang. Mycket trevligt!
 
När ölen och mojiton var uppdrycken styrde vi stegen mot Avenyn där vi sedan fann oss sittande på Le Pain Francais Bistro, ett nyöppnat, riktigt fräscht ställe mitt på Göteborgs gata nr. 1. Jag beställde in oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås samt ett glas rött till det. HIMLEN <3. Så gott.
 
När alla var mätta och belåtna gick vi en bit upp på gatan och slog oss nu ner på Eva's Paley för en cappucino, riktigt fin avslutning på en mysig eftermiddag med familjen. Tack för den :)
 
Idag sov jag länge, packade sedan ihop alla mina grejor för sommaren och åkte sedan in till jobbet för att nu spendera tid här fram till sena kvällen. Imorgon börjar jag 07:00 för sommarens sista pass på älskade Elite Plaza Hotel. Känns tråkigt samtidigt som jag snart inte orkar vänta på att iväg till Mallorca med Stina på tisdag morgon :D
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: