lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

första.

Kategori: Allmänt

 
första juli'13
 

Då var det alltså redan första juli!
Sedan senaste inlägget har jag i princip bara jobbat. Jobbade kväll fredag, sov i mormor och morfars lägenhet i stan och jobbade sedan 07:00-15:30 på lördagen. Efter jobbet tog jag tåget hem och bara mös på resten av dagen med grillad och god mat till middag. Igår, söndag, jobbade jag 14:30-23:00 tillsammans med Alexandra, riktigt mysigt. Dock slutar man aldrig att förvånas över människor när man jobbar på hotell. Igår fick vi träffa alltifrån en kvinna vars rum tydligen spökade till transvestiter från utestället bredvid hotellet ;)
 
 
gårdagens outfit.

jacket - hm
tee - weekday
jeans - cheap monday
belt - hm
backpack - american apparel
 
 
 
lördagens outfit.

jacket - asos
tee - made in the shade
shorts - asos
belt - hm
backpack - american apparel
shoes - converse
 
 
 
dagens outfit.
 
tee - zara
jeans - cheap monday
belt - hm
 
 
 
 
Just nu i lurarna spelas:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Himla tur för dig att det finns ett rum ledigt där även om morfar är hemma - dessutom ett toppenläge. Den lägenheten kanske du kan "ta över"/låna om ni har den kvar när du är färdig utbildad. Du måste berätta var rummet som det spökar i ligger - jag minns vilka rum pappa hade som kontor... minns 4 av dem men jag gissar at jag knappt skulle känna igen mig i huset idag. Sen kan du ju också var någon gammal kvarleva från när Kinesiska institutionen hade sina lokaler där - först pluggade jag där och sedan Sanna. Minns inte om jag berättat att trappan som går ner till ljushallen (om nu dessa finns kvar) byggdes om till världens häftigaste rutschkana när Svea Nornan ordnade julfest för de anställdas barn. Halva trappan, från våning 2 kläddes med masonit, sen fick vi åka ner på dörrmattor av kokos och jäklar vilken fart det blev! I svängen och vid botten stod personal så vi inte skadade oss. Ack ja, ett gammalt minne!
    Kram!

    2013-07-01 | 18:10:35
  • Fredrik säger:

    Snygg stil du har! :)

    2013-07-20 | 00:10:29
    Bloggadress: http://blog.qruiser.com/fashionboy

Kommentera inlägget här: