lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

lkpg. sthlm.

Kategori: Allmänt

 
tjugoåttonde juli'13
 
 

God morgon allihop!
Igår lämnade bilen Lerum, full med packning, strax innan elva på förmiddagen för att styra nordöst mot Linköping. Mamma, pappa, Hugo och jag åker de cirka 3 timmarna upp innan vi lassade av alla mina tillhörigheter in i min lägenhet. Vi tog lite fika innan de andra satte sig i bilen igen mot Uppsala och lämnade mig kvar :)
 
Något stressad började jag göra mig i ordning för kvällen 25-årsfest på Slakthuset nere vid Tornet i centrum. Då temat var Circus så körde jag all in på Cirkusdirektör-stilen med fluga och hängslen. Janniqe kom hem till mig strax innan vi drog mot förfesten, klädd som lejon ;) haha
 
jag. janniqe.
 

Vid 16-tiden var det dags för en mindre förfest hemma hos Linnéa där vi hängde ett tag innan vi cyklade till själva festen. Väl framme möttes man av många olika utklädnader, riktigt kul att folk verkligen gick in för temat(!!)
Vi fick fördrink, uppdrag och röstlappar för att sedan sätta oss till bords och äta en god buffé, riktigt fint ordnat!
 
Kvällen fortsatte senare med dans, tjöt och allt annat vad hör en riktigt bra fest till. Hur trevligt som helst! :D
 
 
eva. johan. jag. janniqe.
 

Nu är det dock söndag och jag vaknade, över förväntan, väldigt pigg. Har packat det sista inför Sthlm och Mallorca nu och sitter i princip bara och väntar på att sätta mig på tåget till Stockholm vid 14-tiden. Har passat på att fixa lite i lägenheten, betalat räkningar och annat sådant roligt nu innan jag sticker.
 
Hoppas nu på 10 fantastiska dagar på Mallorca med Stina från och med natten mellan mån/tis då vårat plan lyfter från Arlanda vid 05:25(!!!) Haha
 
Ha det fint!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: