lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

since last.

Kategori: Allmänt

 
sjunde juli'13
 

Tjenare!
Nu var det ett tag sedan jag skrev så tänkte ge en liten uppdatering över vad som hänt since last time.
I torsdags, fjärde juli, fyllde den underbara personen Amanda Bergquist hela 22 år. Det firades med att jag först jobbade på Plaza mellan 07-14:30 och sedan åkte hem för att hjälpa pappa lite innan jag fräschade till mig och åkte in till stan för att möta upp Amanda och Linnéa. Vi möttes upp på Linnéterassen där vi tog varsitt glas vitt innan vi påbörjade jakten efter restaurangen där Amanda bokat bord. Efter ett tag kom vi fram till Chilli där vi började middagen med varsin Mojito, mycket trevligt! 

 födelsedagsbarnet Amanda till vänster och Linnéa till höger.
mysmiddag.
 
 
Efter en mycket god middag med vin och trevligt sällskap fortsatte vi kvällen med att bege oss till Andra Långgatan där vi hamnade på Ölstugan och tog varsin öl innan vi var tvugna att gå till sista tåget hem mot Lerum 00:15 :D Riktigt mysig kväll!
 
I fredags var jag ledig och började dagen med en telefonintervju med In Orbit - powered by Samsung hos vilka jag sökt jobbet som studentambassadör för det kommande året. Intervjun gick riktigt bra och det tror jag även personen på andra sidan linjen tyckte. Nu krävs det bara att jag löser ett case som jag fått skickat till mig innan ansökan till ambassadörsprogrammet är fullständigt :D Innan fredag skall allt vara klart, spännade!
 
Resten av dagen gjorde jag inte så mycket förän gäster till familjen kom vid 18:30-tiden. Hade en riktigt trevlig kväll med mycket god mat och fina samtal. Skön kväll helt enkelt :)
 
Igår, lördag, var jag även då ledig och då hjälpte jag pappa i trädgården fram till att jag skulle åka in till stan vid 17-snåret. Nu var det tid att fira Amandas födelsedag på det sätt som det först var tänkt. Nu tillsammans med Linnéa och Patrik. Jag mötte upp Amanda i stan innan vi tog spårvagnen ut till Gamlestaden där vi mötte upp Linnéa och handlade för middagen och de stundande drinkarna. Vi åt pizza och gjorde sedan frozen strawberry daquiri, en efter en ^^ haha! Så fint :D
 
 
frozen strawberry daquiri.

Framåt 00-tiden begav vi oss in till Avenyn och Park Lane där vi fortsatte kvällen, dansade och hade en trevlig tid enda framåt småtimmarna :D
 
Kan sammanfatta att det har varit en förbannat fin helg med många fina minnen! :D
Grattis än en gång Amanda! Puss på dej!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: